Saturday, January 29, 2011

Tak dapat sedih....bila dapat pun sedih...

hai semua.....

Morning...hujan je dari pagi sampai la skrg ni...Hati aku pun cm layu je ni dari semalam...entah la.Bila aku dapat kerja aku x suke.Bila x de kje aku sedih gak....mcam2 aku fkir ni.Pasni jarang la aku tulis pape kat blog ni coz aku dha kje.Aku kena duduk kat umah along(my sis).Kat umah die ada gak broadband tapi agak lembap la....

Kejap lagi dah nak packing barang g umah akk aku.Abg aku yang hantar pegi sana.Berat nye ati nak tinggalkan umah ni.Dah hampir 6 bulan aku menjadi penganggur setia.Bertambah berata ati aku bila minggu depan umah nak kenduri.kecian mak kena kemas umah sorg2.Ari tu aku g umah akk aku umah aku dh macam kapal nak belayar dah...huhuhuhuhu

Tapi x pela,akau cuba yang terbaik dalam idup aku.Moga allah permudahkan urusan aku....AMIN.

1 comment:

  1. amin... mudah2an dikabulkan ya
    aq tw yang kamu rasa pasti sangat jenuh dan membosankan...
    teman, keluarga selalu nanya, udah kerja ???
    jadi kamu yang sabar aja yach...
    and tetap spirit... jangan menyerah...
    aku yakin kamu akan dapat yang akmu inginkan selama kamu tetap berusaha...

    ReplyDelete