Wednesday, January 19, 2011

19 Januari 2011......

Hai semua....agak kebosanan la mlam ni..:-(baru je pas webcam dengan mummy Qaseh..indu sangat kak mel ngn anaknye nye Qaseh...lepas la indu kak mel kat Qaseh yang bucuk2 maksu tu...Sekarang die dah tido,bolah la maksu nye ber facebook & tulis entri kat blog.....gud nite qaseh maksu.....hehhehehehe.

Hari ini bangun je tdo terus tgok qaseh....mak nak mandi kan die.Aku nak mandi kan Qaseh tapi mak tak bagi...sedih betul....(adik pandai la mandi kan Qaseh)...mAK: X PAYAH BIAR MAK YANG MANDIKAN QASEH..NANTI ADIK PAKAI KAN BAJU DIE DENGAN BAGI SUSU KAN QASEH....(ok mak)....hehhehe...Setle je semua tu,mak pun bawak Qaseh kat garden depan umah aku yang indah dan permai...hehhehehe...Aku apa lagi,kemas umah macam biasa.Tiba tgok de org call aku.Aku pun angkat la...Rupa2 nye student aku call.Bagi info pasal kerja kat Melaka.....Thanks PENDEK

Pendek:Salam...boleh cakap dengan Massura...
Aku:Ye massura ckap...
Pendek:Saya dari putrajaya..nak offer cik massura kje sabagai pelukis pelan
Aku:(ini mesti de orang nak kenakan aku ni)dalam ati.....Sape ni
Pendek:Saya la cik mas,PENDEK.....cik mas nak kje x..
Aku:Msti la nak kje..kat mne ea
Pendek:kat melaka tapi interview kat sban...nanti saya bg no fon..cik mas call org ni ea...nama nye Fendi
Aku:ok ...nanti sya call org tu

Habis je setle kemas umah,baru la aku call org tu....org tu pun angkat.Aku pun kenal kan diri aku....bla...bla...bla....Nanti sya call cik massura balik ya...Ok En Fendi.
X sampai 10 minit,org tu pun call aku.....Interview la aku ckit2....tapi soalan yang paling x boleh aku lupa, die boleh tanya TINGGI  aku bape???OMG....merepek la....aku layan je la.namanye pun nak kje...Byak plak bende merepek die tanye aku...aku pun ckap la...nanti sya cntact En FENDI balik ye.....huh....(malas nak layan)

Sambung balik tugas aku menjaga Qaseh....sambil buai qaseh aku pun ber FACEBOOK LA..........Sambil FB....aku search pasal oxford shoes.....x dapat beli lagi la....agak sedih ni.......huh...tah bila la aku dpat pakai kasut ni......:-(

Dah la....x tau nak tulis ape dah....nak share lagu Melda Ahmad........MOOD:SEDIH,SUNYI,RINDU.....




ku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.

tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik drmu,
dia hargai aku,
dia sygi aku
lebih drpdmu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lg bersamamu,
namun pastinyer nnt kau akan sedari,

yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….




No comments:

Post a Comment