Thursday, January 6, 2011

mok...Menamatkan zaman anak Dara.....

Mok....menamatkan zaman anak dara nye tahun 2010..tahun lepas....aku sempat pegi majlis resepsi umah mok....meriah jugak...Sampai je sana,aku n abg aku di samabut oleh ayah ain Mat arshad......MASUK....MASUK...ayah die ckap....aku cari2 ain.....

Cik ROZIE(MAK MOK):AIN NGAH MAKAN TU,RAMAI KAWAN EA DTANG...JEMPUT2 MAKAN...HEHEHHEH.....

AKU;OK2 CIK...HEHEHHEEHEH
Cari punye cari...nampak la ain ngah mkan beradab............ainnnnnnnnnn..tahniah.....hehhhehe
pastu pe lagi..sapedek la dlu....nampak tikah,ya,zura & kak ma....pastu sharil n makwe die.Sharil office mate aku kat kym......ehhhhhhhh mcm knal je tu....kak liaaaaaaaaaaa......housemate aku kat batu berendam.....ramai nye yang dtang....dapat jumpe kwan2 lama.....k la,x mau cite byak...nak share pic kawen mok




hahahahahhah.....semua gelak.....


dila,aku,maria,kila

Habis cite sal ain.....pas ni x tau nak cite sal ape...hehehehhe tggu tau....peristiwa  di umah ain....AKU DI GELAR ROGER2....OMG............tggu tau...APE ITU ROGER2....

No comments:

Post a Comment